افزایش فروش در اینستاگرام سریع (21 روش عالی)

حتما تا حالا پیج‌های متعددی را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید که برای فروش محصولات خود راه اندازی شده‌اند. در واقع افزایش فروش در اینستاگرام راه و روش‌های خاص خود را دارد و هر کسی نمی‌تواند در زمان کم، فروش خود را از صفر به صد برساند. در حقیقت اگر می‌خواهید فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید، حتما باید چند نکته طلایی را رعایت کنید و همگی آن ها را به کار گیرید تا نتیجه خوبی حاصل شود پس با سایت ربات پک همراه باشید تا کسب و کار خود را رونق دهید.

فروش در اینستاگرام

روش های مفید برای بیشتر شدن فروش در اینستاگرام چیست؟

همان طور که در بالا گفته شد راه و روش‌های بسیاری در این خصوص وجود دارد که هرکدام تاثیرات خود را بر پیج شخص می‌گذارد. با توجه به روشی که برای افزایش فروش در اینستاگرام استفاده می‌کنید، تاثیر متفاوتی را نیز شاهد خواهید بود. در این جا چند روش کاربردی و صد البته مهم را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد تا با توجه به موضوع پیج خود، آن ها را به کار گیرید.

1. ساخت اکانت بیزینسی

اگر می خواهید اولین اصل در جهت افزایش فروش در اینستاگرام را به درستی رعایت کنید، حتما باید یک اکانت بیزینسی برای خود بسازید. حتما خود شما نیز تاکنون برای خریدتان دیگر در سایت‌ها جستجو نمی‌کنید و اولین راه پیدا کردن برای محصول را اینستاگرام می‌دانید و این طرز فکر تقریبا به یک تفکر غالب در بین افراد جامعه تبدیل شده است. حتی اگر شما یک وب سایت فروشگاهی هم دارید دقیقا باید به همان میزانی که برای آپدیت سایت زمان می‌گذارید، برای پیج اینستاگرام خود نیز وقت گذاشته و نتیجه فوق العاده آن را به چشم ببینید پس به هیچ وجه این مورد را دست کم نگیرید.

2. ساخت یک پروفایل حرفه ای

پروفایل شما معرف کسب و کار و بیزینس شماست پس حتما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر می‌خواهید یک اکانت تخصصی برای خود داشته باشید حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • عکسی که برای پیج خود انتخاب می‌کنید حتما باید بیشترین تناسب با کارتان را داشته باشد. عکسی جذاب و مرتبط با بیزینس خود را انتخاب کنید و در آخر سعی کنید عکس مورد نظر حتما یونیک باشد تا پیج‌های دیگر نتوانند از آن استفاده کنند.
  • بیوگرافی که برای پیج خود می‌نویسید بسیار اهمیت دارد زیرا شما با آن مطالب معرفی می‌شوید. در بیوی اینستاگرام خود باید شرح مفصلی از بیزینس خود ارائه دهید تا فالوورهایتان به طور کامل کارتان را بشناسند.
  • اگر وب سایت فعال و پویایی دارید و از مدت‌ها پیش با آن کار می‌کردید، آن را به اکانت اینستاگرام خود لینک کنید و در واقع با این کار شما بازدید از سایت خود را از طریق فالووران اینستاگرامتان بالا خواهید برد. این کارها به راحتی می تواند به شما در جهت بالا بردن فروش محصول خود در اینستاگرام کمک کنند.

تبلیغات فروش اینستاگرام

3. بهره گیری از تبلیغات در اینستاگرام

برگ برنده شما برای دیده شدن در فضای اینستاگرام، بهره بردن از تبلیغات است و به هیچ وجه قدرت تبلیغات در اینستاگرام را دست کم نگیرید. برای دیده شدن در فضای اینستاگرام حتما باید از روش‌های مختلف تبلیغ استفاده کنید و در ابتدا باید برنامه دقیقی داشته باشید. در این برنامه ریزی باید هدف خود را تعیین کنید که تا چه اندازه می‌خواهید دیده شوید و تا چه اندازه دیده شدن پیج برایتان مهم است و بعد از مشخص کردن این موارد قادر خواهید بود از گزینه‌هایی که خود اینستاگرام پیش رویتان گذاشته است نهایت استفاده را ببرید.

4. قدرت اینفلوئنسرها را دست کم نگیرید!

همان طور که می دانید اینفلوئنسرها افرادی هستند که فالوورهای زیادی دارند و اکثر افراد آن‌ها را می‌شناسند. این معروف بودن می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد و تنها چیزی که این وسط اهمیت دارد این است که این افراد به خوبی می‌توانند به بیزینس شما رونق ببخشند. معمولا اولین راه در این مورد این است که شما سر مبلغی با اینفلوئنسر مورد نظر توافق کنید تا اینفلوئنسر تبلیغ شما را قبول کند و سپس او به عنوان پست یا استوری کسب و کار شما را به دنبال کنندگانش معرفی خواهد کرد.

5. استفاده از کمپین های ریتارگتینگ اینستاگرام

شاید این اصطلاح کمی برای شما ناآشنا باشد اما ما اینجا کاملا برای شما مبحث را باز خواهیم کرد. در واقع اصطلاح ریتارگتینگ را زمانی به کار می‌بریم که مخاطبان مشخصی را هدف خود قرار می‌دهیم. تصور کنید که یک ویدیو را در پیج خود قرار داده‌اید و چند لایک و ویو هم خورده است. اگر شما با توجه به لایک‌هایی که دریافت کرده‌اید چندین نفر را مد نظر قرار دهید و پلنی را بچینید که روی آن افراد مطالب مرتبط را تبلیغ کنید، در واقع ریتارگتینگ انجام داده اید که یک روش بسیار عالی برای گرفتن فالوور واقعی است. پیشنهاد می کنیم حتما مطلب افزایش لایک اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

6. استوری گذاشتن درباره محصول مورد نظر و اضافه کردن لینک خرید

سعی کنید استوری‌های جذاب و خوبی را از محصولاتتان بگذارید. همیشه استوری گذاشتن راهی سریع و عالی برای بازدید محصولاتتان از طرف فالووران است. یک نکته مهم هم که باید رعایت کنید این است که در زمان استوری گذاشتن از یک محصول، لینک خرید آن را هم اضافه کنید تا اگر کسی مایل به خرید بود بدون جست و جو در وب سایت خرید را به راحتی انجام دهد.

افزایش فروش اینستاگرامی

7. فروشگاه اینستاگرام، یاور روزهای سخت شما

خود فروشگاه اینستاگرام هم در این مواقع به کمک شما خواهد آمد. فروشگاه اینستاگرام به پیج شما این قابلیت را اضافه می‌کند که دسته بندی از محصولات را ایجاد کرده تا فالووران به راحتی بتوانند محصول را پیدا کنند و در حقیقت با این کار خریدار در بین انبوهی از محصولات گم نمی‌شود و دقیقا محصول خاص خود را پیدا خواهد کرد.

8. عدم استفاده از تعریف های اغراق آمیز راجب محصول

هیچ گاه این حرف را فراموش نکنید که صداقت بهترین راه ارتباط با مخاطب است. تمامی فالووران صحبت اغراق آمیز را متوجه خواهند شد پس با دست خود تیشه به ریشه کسب و کارتان نزنید؛  تمامی نقاط قوت و ضعف محصولتان را بسیار منصفانه و درست بیان کنید و از تعریف‌های نابجا پرهیز کنید.

9. هشتگ های مناسب و مرتبط بزنید

همان طور که می دانید هشتگ ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند. زمانی که یک پست را به اشتراک می گذارید حتما هشتگ‌هایی که به آن محصول مرتبط است را استفاده کنید؛ با این کار خیلی زودتر و راحت تر سایر افراد برند شما را خواهند دید. در واقع شما با این کار به کسانی که فالوور شما هم نیستند دسترسی پیدا خواهید کرد و بعد از مدتی متوجه خواهید شد تعداد فالووران شما بالا رفته است.

10. ساخت هشتگ مخصوص برند خود

اگر برند خاصی را برای خود راه اندازی کرده‌اید در هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید نام برند خود را بگنجانید و بدین ترتیب برند سازی با هشتگ‌ ها را آغاز کرده‌اید که در روند فروش پیج شما نیز تاثیری فوق العاده دارد. ساخت هشتگ مخصوص به خودتان، پیجتان را به سمت حرفه‌ای شدن پیش خواهد برد و بعد از گذشت مدتی تفاوت پیج خود با دیگر پیج‌های معمولی را خواهید دید.

11. با کپشن نویسی هدفمند آشنا شوید

زمانی که تصمیم می‌گیرید یک کپشن برای پست اینستاگرام خود بگذارید فراموش نکنید که تمام اطلاعات کاربردی آن محصول را بیان کنید. کپشن نویسی باید به گونه‌ای باشد که نه اغراق آمیز جلوه کند و نه سر سری باشد پس حتما برای کپشن‌های پست وقت بگذارید و با خلاقیت خودتان متنی جذاب تولید کنید؛ کپشن نویسی یک علم است که هرکسی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

فروختن در اینستاگرام

12. عکس های با کیفیتی را در خصوص محصولتان منتشر کنید

در حقیقت اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند عکس‌های به کار رفته در پست و استوری می‌باشد. چشم انسان آن چیزی که می‌بیند را راحت تر قبول کرده و زودتر با آن ارتباط برقرار می‌کند. عکس‌های جذاب به شما کمک می‌کنند که فقط با یک نگاه تمامی مشخصات و ویژگی محصول خود را به بیننده عرضه کنید.

13. مسابقه و چالش های مختلفی را شروع کنید

پیجی در اینستاگرام موفق است که با فالووران خود ارتباط داشته باشد. شما باید تعاملی همواره مثبت را با دنبال کنندگان خود در پیش بگیرید و آن ها را در مسائل مختلف شرکت داده و  از آن‌ها نظرخواهی کنید. در ادامه این اقدامات می‌توانید مسابقه و آفرهای شگفت انگیز و جالبی را طراحی کنید و مطمئن باشید بازخوردی عالی از کاربران دریافت خواهید کرد.

14. ویدیوهای جذابی بسازید

ویدیوهای جذاب به شما کمک خواهد کرد که فالووران بیشتر در پیج شما بمانند و تمام اطلاعاتی که می‌خواهید در چند عکس و کپشن آورده شود، به راحتی با یک ویدیو بیان خواهد شد. جذاب بودن ویدیویی که درست می‌کنید ارتباط مستقیمی دارد با معرفی صفحه شما به عنوان یک پیج تازه تاسیس یا یک پیج حرفه ای.

15. تقویم محتوایی را از یاد نبرید

تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند تا برنامه ریزی دقیقی برای تولید محتوای پیج خود داشته باشید. این که در طول روز و در چه ساعاتی چه پست و استوری‌هایی را منتشر کنید بسیار مهم است و با تقویم محتوایی این روند را به شکل اصولی‌تری انجام خواهید داد. همچنین تقویم محتوایی در بسیاری از موارد مشابه دارای اهمیت است و به تولید محتوای اصولی پیج کمک شایانی خواهد کرد.

ربات افزایش فروش اینستاگرام

16. استفاده از ربات های افزایش دهنده فروش و فالوور در اینستاگرام

امروزه ربات‌های بسیاری در این خصوص به وجود آمده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا فالووران پیجتان را افزایش دهید و در ادامه فروش خدمات اینستاگرام شما رونق پیدا کند. به هیچ وجه قدرت این ربات‌های کار راه انداز را دست کم نگیرید. در این خصوص شما عزیزان می‌توانید از ربات اینستاگرام سایت ربات پک بهره بگیرید و تمامی موارد بالا یعنی افزایش فالوور اینستاگرام و فروش را تجربه کنید و شک نکنید که این یک تجربه شیرین برای شما خواهد بود!

17. نکات مهم در مورد برخورد با خریداران در اینستاگرام چیست؟

تمام نکاتی که در بالا برای شما عزیزان بیان شد حول اقداماتی بود که باید روی پیج شما پیاده می‌شد و در واقع اقدامات کاربردی و استفاده از استراتژی‌های مختلف افزایش فالوور بود. در اینجا نیز نکات مهمی را خواهیم گفت که به طور مشخص با خود شما در ارتباط است و از دیدگاه روانشناسی به موضوع نگاه خواهیم کرد پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات ناب را فرا بگیرید:

18. پاسخ سوالات فالووران را به سرعت بدهید

اصولا هیچکس دوست ندارد منتظر بماند و پاسخ سوالی که امروز دارد را یک هفته بعد دریافت کند پس شما به عنوان گرداننده پیج نباید فالووران را از خود ناراضی کنید و همیشه پاسخ به سوالات آن ها را در اولویت کار خود قرار دهید.

19. با کاربران به خوبی حرف بزنید

اگر فقط جواب سوال مخاطب را بدهید و دیگر توجهی به آداب معاشرت نکنید شک نداشته باشید که به زودی شاهد ریزش فالووران خود خواهید بود. شما باید فالووران خود را مانند یک خانواده در نظر بگیرید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا آن ها را راضی نگه دارید.

اینستاگرام

20. تمامی نکات را با آرامش توضیح دهید

هر سوالی که کاربر از شما می‌پرسد را با دقت بخوانید و به طور جامع و کامل به آن پاسخ دهید. بهترین روش آن است که در پاسخ به سوالات فالووران ویس بگیرید و در آن ویس همه موارد خواسته شده را با آرامش بیان کنید و بازخورد خوب آن را ببینید.

21. رفتار فالووران را زیر نظر بگیرید

رفتار و بازخورد تمامی فالووران را زیر نظر بگیرید و با توجه به علاقمندی آن ها پست و استوری منتشر کنید؛ اگر از مسابقات و آفرهایی که می‌گذارید استقبال خوبی می‌شود پس این روند را ادامه دهید و اگر از ویدیوها بازخورد خوبی می‌گیرید، این کار را بیشتر انجام دهید.

فروش اینستاگرامی

سخن آخر

در پایان توصیه ما به شما عزیزان این است که با برنامه ریزی بلندمدت در راه فروش پیج خود گام بردارید. هر یک از نکاتی که در بالا بیان شد تاثیر فوق العاده‌ای در فروش محصولات پیجتان دارد و فقط کافیست آن ها را انجام داده و تغییر فروش را مشاهده کنید. در نهایت برای راحتی کار پیشنهاد می‌شود تا با استفاده از ربات اینستاگرام سایت ربات پک فالووران خود را افزایش داده و به دنبال آن فروش بالایی را تجربه کنید و اگر در این خصوص سوالی داشتید‌ می‌توانید از مشاوران متخصص ربات پک در این رابطه مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا