افزایش لایک اینستاگرام با 15 روش ناگفته جدید

افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام یکی از روش های تشخیص کیفیت و یا تعداد دنبال کنندگان یک پیج به حساب می آید که هنوز هم پس از گذشت سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. علی رغم این که اینستاگرام روش های مختلفی را برای بررسی بازخوردهای یک پست در اختیار کاربر قرار می دهد اما هنوز هم لایک موضوع مهمی است. لایک در اینستاگرام به عنوان یک شاخص پیشرو برای تشخیص علاقه مشتریان در برند ها شناخته می شود. (منظور این است که یک برند با بررسی تعداد لایک ها، میزان علاقه مشتریان خود را می سنجد.)

هر محصول که در یک فروشگاه اینستاگرامی بیشترین لایک را دریافت کند احتمالا کامنت و بازخورد زیادی نیز دارد. برای بیننده لایک کردن کم هزینه ترین کار است. نه به تعداد فالوورهای او افزوده می شود و نه از او هزینه ای کم می شود. به راحتی می تواند با دو لمس سریع روی یک پست آن را لایک کند و از پست بگذرد. البته اینستاگرام قبلا لایک را در برخی کشورها حذف کرده اما هنوز هم در ایالات متحده امریکا، ایران و چند کشور دیگر وجود دارد و پتانسیل زیادی برای موفقیت یک کسب و کار است.

پیش از هر چیزی باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که بسیاری از پیج ها حتی برای بررسی بازخورد تبلیغاتی خود، استفاده از تعداد لایک را به عنوان یک روش اثبات شده برای مشارکت بالا در پیج خود در نظر می گیرند یعنی وقتی به صفحه اینستاگرامی یک فرد معروف مراجعه می کنید از او می خواهید که به شما آمار بدهد تا روی پیج خود تبلیغات شما را انجام دهد.

اهمیت لایک اینستاگرام

آیا افزایش لایک اینستاگرام هنوز هم مهم است؟

سوالی که دیر یا زود مطرح می شود این است که آیا هنوز هم لایک می تواند نشانه خوبی برای موفقیت یک کسب و کار باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله قطعا هنوز هم لایک مهم ترین، اصلی ترین و کلیدی ترین شرط برای بررسی موفقیت کسب و کارها خواهد بود. عده زیادی وقتی قصد خرید از شما به عنوان یک کسب و کار اینستاگرام را دارند، به بررسی تعداد لایک های هر پست روی صفحه تان می پردازند. در این صورت لازم است که تعداد لایک های شما منطقی باشد.

وقتی کسی قصد خرید پیج شما را دارد، بعد از این که تعداد فالوورهای شما را کنترل می کند، مایل است در مورد تعداد لایک هر پست هم بداند. این کار برای مردم در دنیای امروز تبدیل به یک روتین شده است که به صورت اعتیادآور و دیوانه وار، در اکسپلور پست ها را لایک می کنند و می گذرند. برخی نیز بر اساس ارزشی که برای شما قائل هستند پست ها را لایک کرده و ترجیح می دهند بر این اساس به شما ارزش بدهند. کسب و کارهای موفق تعداد لایک های بالایی دارند. هیچ گاه نمی توان گفت که لایک بی اهمیت شده است. البته پیج ها می توانند آن را مخفی کنند اما به هر حال اکسپلور اینستاگرام وابستگی زیادی به لایک دارد. هر چه تعداد لایک شما در مدت زمان انتشار بالاتر باشد، شانس این که زودتر وارد اکسپلور شوید نیز بیشتر است.

بهترین روش افزایش لایک

بررسی بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام

اگر عباراتی نظیر “افزایش لایک رایگان اینستاگرام” را در گوگل جستجو کنید با سایت های زیادی مواجه می شوید که هر کدام از آن ها یک سری تیترها را پشت سر هم جمع آوری کرده و ادعا دارند به شما می آموزند چگونه تعداد لایک های خود را بیشتر کنید. برای این کار البته واقعا هم راهکارهای عملی زیادی وجود دارد اما تنها تعداد کمی از آن ها وقت و هزینه کمی از شما می گیرند. در نتیجه بشر همواره و در هر شرایطی به دنبال راهکارهای سریع بوده و قطعا وقتی در مورد فعالیت های کامپیوتری صحبت می شود، به دنبال نتیجه گیری با کمترین صرف وقت است. در این حین استفاده از راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام می تواند کاربردی باشد اما قطعا به همین آسانی نیست.

سالهاست که تعداد لایک ها، کامنت ها، فالوور ها و… در اینستاگرام با استفاده از روش های مختلف دور زده می شود. پس خیلی عجیب نیست که وارد یک صفحه با 10 فالوور شوید و تعداد یک میلیون لایک برای هر پست را مشاهده کنید.

زمان مناسب

1. انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست

یکی از مهمترین موضوعاتی که در بحث افزایش لایک واقعی اینستاگرام باید به آن دقت داشته باشید، منتشر کردن پست ها در زمان و موعد مناسب است. برای بررسی این موضوع باید براساس موقعیت مکانی هر کشور متفاوت عمل کنید. معمولا افراد زیادی بعد از ساعت 20:00 استفاده از شبکه های اجتماعی را شروع می کنند و این روند استفاده مداوم تا ساعت 00:00 نیمه شب نیز به طول می انجامد. وقتی فعالیت در یک ساعت و یا دوره زمانی مشخص در یک شبکه اجتماعی بیشتر باشد، دریافت بازخورد نیز بهتر انجام می شود چون در حال حاضر الگوریتم اینستاگرام به شکلی است که پست ها بر اساس زمان بندی در صفحه Home یا همان صفحه اصلی اکسپلور قرار می گیرند.

فراموش نکنید که هر چه در زمان بهتری پست خود را منتشر کنید، تعداد لایک بالاتری دریافت می کنید. البته که وقتی یک کاربر دو روز بعد از انتشار پست شما به صفحه اینستاگرام خود سر بزند، احتمال این که پست شما برای او به نمایش درآید تا 10 درصد کم تر خواهد شد. در نتیجه برای این که بتوانید بهتر در معرض نمایش عموم کاربران و حتی اکسپلور و یا صفحه Home قرار بگیرید، اولین شرط این است که زمان درستی را برای انتشار پست به صورت عمومی انتخاب کنید.

هشتگ

2. هشتگ ها را فراموش نکنید

هشتگ ها بهترین روش سیگنال دهی به پست ها هستند. در آموزش مربوط به افزایش لایک اینستاگرام در مورد زمان انتشار پست صحبت کردیم اما حالا فرمولی که می تواند به شما کمک کند مدت زمان بیشتری در لیست صفحه اصلی کاربران اینستاگرامی بمانید، هشتگ خواهد بود. چون این روز ها افراد می توانند درست مانند ممبر ها، هشتگ ها را نیز فالو کنند. تصور کنید که یک کاربر هشتگ #sky را فالو کرده است. در این صورت می توانید با استفاده از این هشتگ در صفحه فالوی هشتگ ها قرار بگیرد یعنی شانس شما برای در دسترس قرار گرفتن بیشتر می شود.

عده زیادی نیز هستند که مدام در بین هشتگ ها به دنبال تصاویر و پست های جدید می گردند. در نتیجه ممکن است هشتگ مد نظر شما را نیز جستجو کنند. از طرفی استفاده صحیح از هشتگ ها سبب می شود که در لیست ترندها نیز قرار بگیرید. هر شبکه اجتماعی به صورت روزانه و لحظه ای هشتگ های محبوب و ترند را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته باید به این موضوع توجه کنید که استفاده اشتباه از هشتگ ها همان‌قدر که می تواند به نفع شما باشد همان قدر هم می تواند به ضرر کسب و کارتان باشد. عدم استفاده از هشتگ ها به صورت بهینه سبب قرار گرفتن شما در لیست تحریم های اینستاگرام می شود. شاید شما هم پست هایی را دیده اید که صد ها هشتگ دارند. این پیج ها نه تنها نتیجه درستی نمی گیرند بلکه در صفحه اکسپلور هم رتبه خوبی به دست نمی آورند و به خوبی دیده نمی شوند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلب توجه ارگانیک، استفاده از هشتگ‌ها به نفع برندتان است. این به این معنی نیست که هر پست را با با صد ها هشتگ پر کنید. هشتگ‌های صنعتی به شما کمک می‌کنند تا ببینید چه چیزی در زمینه شما پرطرفدار است و مطمئن شوید که از دست نمی‌دهید. منظور از هشتگ های صنعتی، عباراتی است که میلیون ها یا صد ها هزار فالوور دارند.

برند بزرگ

3. از برندها و استارتاپ های بزرگ الهام بگیرید

تصور کنید که یک پیج در زمینه خدمات رفاهی و رستوران دارید. زمانی می توانید به خوبی کاربران را به سمت خود جذب کنید که در درجه اول یونیک باشید و در درجه دوم، واقعا مطلب در اثر تحقیق و همین طور پژوهش خود شما تولید شده باشد. کاربران حرفه ای به سرعت می توانند تشخیص دهند که اطلاعات روی پیج شما کپی شده است یا خیر. اگر می خواهید ایده های جذاب برای کسب و کار و پیج خود پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم که به سراغ برندهای بزرگ بروید مثلا اگر یک هتل دار یا رستوران دار هستید، به سراغ ترندها بروید. اگر رستوران یا فست فود دارید، پیج های kfc، برگر کینگ و همین طور مک دونالد می توانند برای شما یک راهنمای خوب باشند.

البته که یکی از مهم ترین اهداف طراحی پست های اینستاگرامی این است که کاربران را به خود جذب کنند. اکثر کاربران در مورد استفاده از لایک وسواس به خرج می دهند هر پستی را لایک نمی کنند، چون معتقد هستند که با لایک کردن یک پست خاص، تمام اکسپلور آن ها پر می شود از موارد مشابه که البته این موضوع تا حد زیادی درست است. افزایش لایک ایرانی اینستاگرام زمانی به درستی انجام می شود که شما با کاربران و کسانی که شما را فالو کرده اند صادق باشید.

مسابقه افزایش لایک اینستاگرام

4. مسابقات جذاب برگزار کنید

حتما شما هم پیج هایی را دیده اید که مسابقه برگزار می کنند و از همین راه به تعداد فالوور و لایک خوبی هم می رسند. البته نمی توان آن را در دسته بندی روش های افزایش لایک اینستاگرام قرار داد اما به عنوان یک سرمایه گذاری کوچک می تواند گزینه خوبی باشد. به این شکل که یک پست یا استوری منتشر می کنید و در این پست از کاربران می خواهید تعداد دلخواه و مشخصی کامنت برای پست های شما منتشر کرده و همین طور آن ها را لایک کنند. در مقابل حتی آن ها می توانند پست های شما را استوری و یا Share کرده و از این راه نیز تعداد فالوور های بیشتری دریافت کنید.

معمولا بهتر است که جوایز شما ارزشمند باشد تا واقعا ارزش چنین کاری را داشته و کاربرانی که هر روز ساعت ها در اینستاگرام فعالیت می کنند واقعا این پست ها را دنبال کنند. انجام قرعه کشی و برگزاری مسابقه با روند یک بار در ماه حتی می تواند باعث شود که آن ها در پیج شما حضور مداوم هم داشته باشند. افزایش لایک اینستاگرام البته می تواند همیشه قابل انجام باشد اما گاهی لازم است که با استفاده از روش های میانبر و با پرداخت هزینه هرچند کم، مسیر صد ساله را یک شبه بپیمایید.

برای اجرای یک مسابقه عکس مبتنی بر لایک، به یکی از شرایط ورود نیاز دارید که آن‌ها باید پست را لایک کنند. معمولاً دو الزام دیگر شامل دنبال کردن حساب کاربری و تگ کردن یا هر دو است.

خرید لایک اینستاگرام

5. لایک اینستاگرام بخرید

استفاده از قابلیت خرید لایک اینستاگرام امروزه از جمله خدماتی است که اکثر وب سایت ها و اپلیکیشن ها به راحتی و در کم ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهند. کافی است که آدرس پست مد نظر خود را برای آن ها ارسال کرده و هزینه را پرداخت کنید. ربات هایی به صورت لحظه ای وارد پیج شما شده و پست مورد نظر را لایک می کنند. محدودیت خاصی هم برای لایک ها در نظر گرفته نشده است.

البته این تکنیک افزایش لایک اینستاگرام باز هم برای شما شامل هزینه خواهد بود. طبیعتاً پرداخت هزینه در قبال لایک نمی تواند خیلی ایده خوبی باشد اما به هر حال یکی از روش هایی است که ما ترجیح دادیم به آن اشاره کنیم تا واقعا به صورت همه جانبه به این موضوع پرداخته باشیم. یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد کسب و کارهای نوپا وجود دارد و تبدیل به یک اپیدمی شده است، مسئله بررسی و فعالیت اولیه مشتریان و فالوور ها خواهد بود. تصور کنید که صاحب یک پیج فروش عطر هستید، صرفا در صورتی می توانید کاربران را به سمت خود جلب کنید که تعداد فالوور، لایک و همکاری یا ایمپرشن بالایی داشته باشید. در نتیجه گاهی لازم است که تعداد لایک پست های قدیمی خود را افزایش دهید.

منشن پیج

6. پیج های دیگر را منشن و تگ کنید

در واقع تگ کردن یکی از روش های متداول برای افزایش اعتبار است. مثلا اگر صاحب یک پیج خرید لباس هستید، برند محصول را تگ کنید. در این صورت از نظر روان شناسی و نه علمی مشتریان بیشتر به شما اعتماد می کنند یعنی بسیاری از آن ها حتی ممکن است اصل یا تقلبی بودن محصول مورد نظر را تشخیص ندهند اما به هر حال مایل هستند که از شما خرید کنند. به طور کلی و از نظر منطقی هم همیشه افزایش لایک واقعی اینستاگرام بهتر از روش های خرید است. معمولا لایک هایی که خریداری می شوند پس از مدتی پاک شده و یا اینستاگرام به دلیل ساختار ربات گونه اکانت هایی که لایک کرده اند آن ها را حذف می کند.

یکی از روش ها برای افزایش اعتبار کسب و کار این است اشخاص مختلف را روی پست خود تگ کنید. در این صورت آن ها پست شما را لایک خواهند کرد. مثلا اگر در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت می کنید، می توانید پیج های تیم های ورزشی و یا پیج های طرفداری و هواداری را فالو کنید. به این دلیل که آن ها هم به دنبال حمایت هستند معمولا این کار شما را مهم قملداد می کنند و در نتیجه آن پست شما لایک خواهد شد. در واقع می توان گفت که خیلی ساده، افزایش لایک ایرانی اینستاگرام شما انجام می گردد. البته هیچگاه در تگ کردن و منشن کردن زیاده روی نکنید. در این صورت ممکن است در لیست پنالتی اینستاگرام قرار بگیرید.

لوکیشن

7. لوکیشن پست را مشخص کنید

مشخص کردن لوکیشن هم در بسیاری از موارد سبب افزایش تعداد دنبال کنندگان و فالوورهای شما می شود. در بین تمامی شیوه هایی که ذکر کردیم، افزایش لایک رایگان اینستاگرام با استفاده از لوکیشن و هشتگ ها بهترین و منطقی ترین تکنیک خواهد بود که کسب و کارها (حتی برند های بزرگ) مدام از آن استفاده می کنند.

البته یکی از بزرگ ترین اشتباهات در این مورد این است که به جای تگ کردن لوکیشن به درستی، افراد شروع به تگ کردن و یا استفاده از متن های غیرمعمول مانند اکسپلور، My Home و… می کنند. طبیعتاً لوکیشن های غیرمنطقی هیچ تاثیری روی پست نمی گذارد. در واقع یک باور غلط است که باعث شده عده زیادی از کاربران ایرانی آن را قابل استناد بدانند و به عنوان ترفندی برای افزایش لایک اینستاگرام از آن استفاده کنند.

میم

8. از میم های ترند استفاده کنید

احتمالا شما هم تصاویری را مدام در شبکه های اجتماعی می بینید که تحت عنوان میم شناخته می شوند. در واقع میم ها عکس های خنده دار از یک صحنه خاص هستند که به صورت ناگهانی ثبت شده و معمولا اشخاص حقیقی و یا کاراکترهای فیلم در آن دیده می شوند. استفاده از این ترندها حتی برای کسب و کارهای جدی نیز ایرادی ندارد. مردم به صورت ویژه ای میم ها را دوست دارند. استفاده از عکس پیرمرد مشهور پشت میز کامپیوتر، گربه پشت میز و یا خابی به عنوان کسی که این روز ها در اینستاگرام و فیس بوک دیده می شود، جز مهمترین و کلیدی ترین روش ها برای بالا بردن تعداد لایک است. یک روش عالی برای افزایش لایک اینستاگرام که البته اگر به درستی از آن استفاده کنید واقعا هوشمندانه است.

این سوال مطرح می شود که منظور از استفاده هوشمندانه چیست؟ قرار بر این نیست که شما صرفا ترندهای شبکه های اجتماعی را کپی کرده و روی پیج خود قرار دهید بلکه می توانید به راحتی و با یک ویرایشگر عکس ساده که معمولا پیش فرض روی موبایل و تبلت شما وجود دارد عکس ها را کنار هم بگذارید و ویرایش کنید. در این صورت مثلا اگر یک پیج خرید لباس دارید، استفاده از قالب و فرمت ساده میم ها می تواند بسیار روی رونق و رشد کسب و کار شما اثر بگذارد.

استوری افزایش لایک

9. پست های خود را استوری کنید

اگر به تازگی پستی منتشر کرده اید اما آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است، می توانید مجدد آن را روی استوری در دسترس قرار دهید. این زمانی نتیجه می دهد که کاربران شما بیش از این که علاقه به پست داشته باشند، استوری ها را چک کنند. افزایش لایک اینستاگرام واقعی به این روش اگر چه خیلی عملیاتی نیست و شانس کمی برای شما ایجاد می کند، به هر حال اگر کسانی که طرفدار و یا دنبال کننده ثابت هستند اما مدام اینستاگرام را چک نمی کنند، از طریق این روش می توانید به آن ها بفهمانید که پستی را منتشر کرده اید.

البته بهتر است که حتما به عنوان توضیحات روی صفحه درج کنید که شما این پست را به تازگی منتشر کرده اید. روی پست هم استیکر قرار دهید تا آن ها بیشتر کنجکاو شوند. در این صورت حتما از پست شما دیدن می کنند. پست را خیلی بزرگ روی استوری قرار دهید تا وقتی صفحه لمس می شود خیلی زود بتوانند وارد آن شده و جزئیات پست شما را مشاهده کنند.

ربات افزایش لایک اینستاگرام

10. از ربات های افزایش لایک اینستاگرام استفاده کنید

یکی از روش های متداول و مبتنی بر استفاده از هوش مصنوعی که امروزه محبوبیت زیادی را برای کسب و کارها به بار نشانده است، استفاده از روش ربات خواهد بود. البته لازم و ضروری است که ربات شما ایمن باشد و از سرورهای اختصاصی برای انجام فعالیت روی شبکه اینستاگرام استفاده کند چون به هر حال اینستاگرام روی ربات هایی که در این فضا استفاده می شوند حساس است اما این حساسیت چرا به وجود می آید؟

  1. بیشتر ربات هایی که به صورت رایگان در اینترنت در دسترس هستند، معمولا از یک سرور و رنج آی پی استفاده می کنند. در نتیجه پس از مدتی توسط اینستاگرام شناسایی می شوند.
  2. کارهایی که توسط این ربات ها انجام می شود ظرفیت کنترل زمانی ندارد. مثلا در هر ساعت بیش از 50 نفر را فالو می کنند.
  3. برخی ربات ها ایمنی ندارند، ممکن است وقتی از آن ها روی اکانت خود استفاده می کنید، امنیت اطلاعات شما به خطر بیفتد.

البته ما در مورد ربات هایی صحبت کردیم که عمومیت بیشتری دارند و مشخص نیست توسط چه کسی و چه توسعه دهنده ای طراحی شده اند. در این صورت ایمنی آن ها تحت الشعاع قرار گرفته و نه تنها موجب افزایش لایک شما نمی شوند بلکه پس از مدتی پیج شما بسته خواهد شد. در مقابل پکیج ربات اینستاگرام سایت ربات پک، با بهره گیری از آی پی ولید و اختصاصی برای هر کاربر، یک گزینه جایگزین خواهد بود. مزیت های زیادی دارد و از همه مهمتر این است که توسط سیستم های کنترل ربات اینستاگرام تشخیص داده نمی شود.

اینفلوئنسر

11. افزایش لایک اینستاگرام با اینفلوئنسرها

این روزها اینلفوئنسرها، واینرها و فعالان مجازی بخش مهمی از این شبکه ها را تشکیل می دهند، آن‌ها بر مردم ایران اثرات ویژه ای می گذارند. اگر می خواهید خودتان را معرفی کنید این افراد بهترین گزینه خواهند بود. مبنی بر افزایش لایک واقعی اینستاگرام می توانید از آن ها بخواهید که پیج شما را تبلیغ کنند. هزینه ای پرداخت می کنید و درنهایت با تگ کردن و منشن کردن پست ها و آیدی شما، درمورد حساب کاربری و نوع فعالیتی که انجام می دهید به مخاطبین خود توضیح می دهند و از آن ها می خواهند که صفحه شما را دنبال کنند.

برخی از آن ها به صورت کمپینی فعالیت می کنند یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه، روی پیج تعداد زیادی از آن ها تبلیغات خود را منتشر کنید و این درحال حاضر یکی از بهترین و متداول ترین روش ها برای موفقیت در بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال جنبه های مختلفی دارد و یکی از بهترین و ایده آل ترین روش ها برای افزایش لایک سریع اینستاگرام این است که واقعا جامعه هدف خود را بشناسید. اگر یک فروشگاه موبایل و کامپیوتر هستید، پیج فعالان تکنولوژی می تواند انتخاب خوبی برای تبلیغات باشد. دقت کنید که اگر پیج خود را بعد از تبلیغات روی حالت شخصی قرار دهید، ممکن است دقیقا تشخیص دهید که چه کسانی شما را دنبال کرده اند اما واقعیتش این است که عده زیادی هم بی علاقه و بی توجه از محتویاتی که ممکن است در پیج شما در اختیار آن ها قرار بگیرد، از کنار کسب و کارتان رد می شوند؛ در نتیجه بهتر است که پیجتان عمومی و پابلیک باشد.

کامنت اینستاگرام

12. روی پیج های دیگر نظر بدهید

یکی از روش های افزایش لایک اینستاگرام که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، بهره گیری از یک روش ثابت تعاملی خواهد بود. اگر پیج شما در زمینه برنامه نویسی و یا طراحی فعالیت می کند، به سراغ پیج هایی بروید که مرتبط با شما فعالیت می کنند و تعداد فالوروهای آن ها نیز خیلی از شما بالاتر نیست. در این صورت می توانید با کامنت گذاشتن هم آن ها را به سمت پیج و پست های خود جذب کنید و هم دیگران را از وجود خود آگاه کنید.

توجه داشته باشید که اگر برای این کار از ربات هم استفاده می کنید، فرمول های ثابت را به کار نبرید. در این صورت آن ها یا کامنت شما را حذف می کنند و یا باز هم بی توجه از کنار شما رد می شوند. در واقع کسب و کارهای تازه وارد به این فضا هیچگاه از توجه بدشان نمی آید. شما با این روش یک احساس درونی موفقیت آمیز بودن را در آن ها ایجاد می کنید و به آن ها می فهمانید که پستشان دیده شده است. می توانید از یک سوال در کامنت ها استفاده کنید، برای مثال اگر ویدیوی آن ها در زمینه آموزش نصب ویندوز است، یک سوال کلیدی مطرح کنید و از منتشر کننده پست بخواهید که به شما پاسخ دهد.

افزایش لایک واقعی اینستاگرام

13. عکس های حرفه ای بگیرد و فتومونتاژ بیاموزید

استفاده از تکنیک های عکاسی برای هر نوع کسب و کاری یکی از لازمه های موفقیت است. مثلا اگر در زمینه فروش لباس فعالیت می کنید و یک بوتیک اینستاگرامی دارید، بهترین راه و روش برای افزایش لایک رایگان اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام این است که عکس ها را روی تن مدل ها بگیرید. البته اگر عکس های شما آلبومی باشد بهتر است. هیچگاه از عکس هایی که در اینترنت و روی گوگل در دسترس است استفاده نکنید. در این صورت مشتری نسبت به ماهیت کالای شما بی اعتماد می شود. اما وقتی لوگوی کسب و کار شما و تن خور درست از هر لباس یا کفش و هر چیز دیگری را مشاهده کند، در این صورت اعتمادش به شما جلب می شود و می توانید با رضایت بیشتری مشتریان را به سمت پیج خود بکشانید.

چه بهتر می شود که برای افزایش لایک اینستاگرام، با مشتریان خود با روی واقعیتان روبرو شوید. آن ها دوست دارند که ماهیت شما را بشناسند. نخست در مورد خود و کسب و کارتان یک پست منتشر کنید و همه چیز را توضیح دهید و دقت کنید که هیچ چیز در مورد کسب و کارهای آنلاین بهتر از صادق بودن نیست.

ادیت عکس ها نیز موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد. بیشتر دوربین های موبایل این روزها این قابلیت را دارند که عکس های واید و با کیفیت ثبت کنند؛ اما بهتر است که از ادیتورهایی مانند پیکس آرت، لایت روم و فتوشاپ تاچ برای ادیت و حرفه ای تر کردن رنگ عکس ها استفاده کنید.

افزایش لایک پست

14. پست مشترک بگذارید

برای گذاشتن پست مشترک حتی می توانید از افراد معروف هم استفاده کنید. مثلا بسیاری از شرکت های بزرگ مانند آدیداس، نایکی و… از این روش استفاده می کنند و با رونالدو، مسی، افراد مشهور دیگر و حتی اینفلوئنسر ها پست های مشترک منتشر می کنند. این کار باعث می شود که لایک ها و کامنت های پست شخص مشهور با شما یکی شود. البته ما در تکنیک های افزایش لایک اینستاگرام، به شما پیشنهاد نمی دهیم که به سراغ افراد خیلی مشهور بروید. کسانی هستند که در ازای پرداخت مبلغ به مراتب پایین تر این کار را برای شما انجام می دهند؛ مثلا رسانه های دیجیتال و پیج های خبری می توانند گزینه خوبی باشند.

اپلیکیشن افزایش لایک اینستاگرام

15. استفاده از اپلیکیشن های لایک و فالو

نرم‌افزار های اندرویدی و ios زیادی نیز برای گرفتن لایک با پرداخت مبلغ و یا در ازای لایک کردن پست های دیگران وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که در قبال امتیازی که به دست آورده اید لایک دریافت کنید. مثلا 100 نفر را لایک می کنید و 100 سکه توسط اپلیکیشن به شما داده می شود و در قبال این تعداد طبیعتاً می توانید از 100 سکه استفاده کنید و خودتان لایک بخرید. تعداد این نرم‌افزار ها زیاد است و در اپ استورها در دسترس هستند. دقت کنید که بیش از حد لایک کردن در طول شبانه روز می تواند موجب محدود شدن اکانت شما شود.

حتی می توانید با پرداخت مبلغی از اپ های ایرانی نیز در این زمینه استفاده کنید. آن ها درگاه پرداخت بانکی دارند و در ازای دریافت هزینه ای، به شما تعداد مشخصی لایک می دهند. می توانید این تعداد لایک را برای یک پست و یا چند پست به صورت اشتراکی استفاده کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

جمع بندی نهایی: کدام روش بهتر است؟

نمی توان گفت که در بین مواردی که به عنوان لیست بهترین راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام به آن ها اشاره کردیم، در نهایت کدام گزینه می تواند بهتر باشد اما هر روشی که سرعت بالاتری داشته، به پیج شما آسیب نزند و باعث بلاک شدن و یا ریپوت شدن و از دسترس خارج شدن اکانت شما نشود قطعا گزینه بهتری خواهد بود. در این مورد باید از روش های ارگانیک نیز استفاده کنید. مثلا استفاده از تگ ها، انتشار پست ها در زمان مقرر و داشتن تقویم محتوایی از جمله مهم ترین اصول برای انجام این کار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا