افزایش کامنت در اینستاگرام (17 روش ساده اما شگفت انگیز)

افزایش کامنت اینستاگرام

این روزها اینستاگرام دیگر فقط یک شبکه اجتماعی ساده نیست و به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و کسب درآمد تبدیل شده است. اگر شما هم به فکر کسب درآمد یا افزایش سود از طریق اینستاگرام هستید، یکی از بهترین‌ راه‌ها برای آن افزایش کامنت اینستاگرام است. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم بهترین راه‌های افزایش کامنت اینستاگرام را پیدا کرده و حال و روز پیج خود را بهتر کنید پس با ما همراه باشید.

‌آیا افزایش کامنت اینستاگرام ضروری است؟

دیگر روزهایی که تمام مردم فقط به تعداد فالوور یا لایک‌ های یک پیج نگاه می‌کردند تمام شده و تنها با این دو عنصر نمی‌توان یک پیج خوب داشت. بسیاری از کاربران بعد از دیدن پستی که شما در حساب اینستا خود آپلود کرده‌اید به سرعت سراغ بخش کامنت‌ها می‌روند و با توجه به این مورد دیگر تنها محتوایی که شما تولید می‌کنید در ساختن هویت برند شما موثر نیست و کامنت‌ها و نظرات دیگر کاربران هم تاثیر مهمی دارد.

افزایش کامنت اینستاگرام تنها به داد کسب و کارهای حرفه‌ای نمی‌رسد و می‌تواند برای تمام پیج‌ها (حتی پیج‌های شخصی) به شدت مفید باشد. اینستاگرام برای کامنت‌های کاربران زیر پست‌ها اهمیت زیادی قائل شده و پست‌هایی با کامنت‌های بیشتر، راه ساده‌تری برای وارد شدن به اکسپلور و دیده شدن توسط کاربران دارند. کامنت‌های بیشتر نشان‌دهنده تعامل کاربران با صفحه شما است و اینستاگرام با توجه به این مورد، به پست‌هایی با تعداد کامنت بالا اهمیت بخصوصی می‌دهد.

با توجه به تمام مواردی که اعلام شد این طور به نظر می‌رسد که افزایش کامنت اینستاگرام، یکی از بهترین‌ راه‌ها برای بهبود عملکرد پیج و افزایش درآمد است. در ادامه این مطلب باهم بهترین راه‌های افزایش تعداد کامنت در Instagram را مرور خواهیم کرد.

بهترین راه‌های افزایش کامنت اینستاگرام

راه‌های رسیدن به کامنت‌های بیشتر در اینستاگرام بیشمار است اما در این مطلب، ما تنها سراغ معرفی راه‌هایی می‌رویم که درسشان را پس داده‌اند و آسیبی به پیج و آمارش وارد نمی‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت این روش‌ها خیلی پیچیده نیستند و تقریبا هر کسی با هر سطحی از دانش درباره شبکه‌های اجتماعی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

کال تو اکشن

1. از کال تو اکشن استفاده کنید

کال تو اکشن‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کامنت در پست‌های اینستاگرامی هستند. کال تو اکشن در واقع کاربر را ترغیب می‌کند تا در بخش نظرات همراه شما باشد. برای مثال اگر پستی که می‌خواهید منتشر کنید درباره مقایسه دو خواننده است، می‌توانید از مخاطبان خود بپرسید از کدام خواننده بیشتر خوششان می‌آید.

بهتر است بدانید استفاده از کال تو اکشن‌ها همیشه ضروری نیستند و مجبور نیستید در هر پست از کال تو اکشن استفاده کنید. به طور مثال اگر در هر هفته ده پست منتشر می‌کنید، می‌توانید در هفت یا هشت پست‌تان از کال تو اکشن‌های مرتبط و جذاب استفاده کنید.

چطور یک کال تو اکشن خوب برای افزایش کامنت اینستاگرام بنویسیم؟

نوشتن کال تو اکشن شاید در ابتدا خیلی راحت به نظر برسد اما پس از مدتی می‌بینید نوشتن یک کال تو اکشن که بتواند مخاطب را مجاب به کامنت گذاشتن کند سخت‌تر از چیزی است که فکر می‌کردید.

یک کال تو اکشن خوب نباید پاسخش محدود به بله یا خیر شود؛ مخاطب باید با خواندن این بخش از کپشن برای اثبات نظرش به دیگران ترغیب شود. برای مثال سوال «این غذا خوشمزه است یا نه؟» یک کال تو اکشن افتضاح است! برای بهبود این سوال می‌توانیم در کپشن بنویسیم: «چرا شما از این غذا خوشتان می‌آید؟»

در کنار این مورد تجربه نشان داده مردم درباره موارد بحث‌برانگیز و جنجالی، بیشتر کامنت می‌گذارند پس بهتر است هر چند وقت یک بار از یک سوال جنجالی به عنوان کال تو اکشن استفاده کنید.

غلط املایی

2. اگر هویت برندتان اهمیت زیادی ندارد می‌توانید روی مخ مخاطب بروید!

شاید این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است که راه رفتن روی اعصاب مخاطبان عزیزتان یکی از بهترین راه‌های افزایش کامنت است!

برای مثال می‌توانید یک اشتباه فاحش در محتوایی که در اینستاگرام آپلود می‌کنید داشته باشید. این اشتباه می‌تواند یک غلط املایی یا حتی یک ایراد محتوایی باشد.

در کنار این کار می‌توانید در برخی از پست‌های خاص از طرفداران بازیگران، تیم‌های فوتبال، خواننده و … بهره ببرید! برای مثال اگر پست شما راجع به پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال است، می‌توانید نام یکی از پرطرفدارترین تیم‌ها را فاکتور بگیرید و منتظر هجوم طرفداران آن تیم به سمت کامنت‌ها باشید.

یادتان باشد این روش یکی از بدترین راه‌ها برای افزایش کامنت اینستاگرام است و می‌تواند در نهایت منجر به افت شدید عملکرد پیج شما شود. اگر نمی‌دانید چطور باید هوشمندانه از این روش بهره ببرید یا نگران بازخورد کاربران هستید، می‌توانید از دیگر روش‌های موجود در این مطلب استفاده کنید.

مسابقه

3. مسابقه برگزار کنید!

کمتر کسی در جهان وجود دارد که از یک مسابقه جذاب لذت نبرد؛ حالا اگر این مسابقه به شدت ساده باشد و جایزه بزرگی انتظار برندگان را بکشد احتمال شرکت کردن تعداد زیادی از کاربران وجود دارد. پیش از هر چیز بهتر است یادتان باشد این روش همیشگی نیست اما می‌تواند در موقعیت‌هایی خاص به کمک شما و پیج‌تان بیاید.

این روش می‌تواند هزینه‌های نسبتا زیادی را روی دست شما بگذارد اما نکته مهم این روش، امکان افزایش فالوور اینستاگرام است. برای مثال می‌توانید مسابقات و قرعه‌کشی‌ هایی را به راه بیندازید که در آن‌ها افراد باید در کنار فالو کردن پیج شما، دوستانشان را در زیر پست تگ کنند یا کامنت بگذارند. بهتر است در این روش از مخاطبان پیج‌تان بخواهید پست‌هایتان را هم لایک کنند تا بتوانند در مسابقه قرعه‌کشی شرکت کنند.

این روش با وجود ویژگی‌های مثبتش، برای درست و اصولی اجرا شدن به زمان بسیار زیادی نیاز دارد و باید آماده پرداخت جایزه به نفرات برنده باشید. اگر پیج شما فروشگاهی است می‌توانید محصولات جذابتان را به عنوان جایزه قرار بدهید.

محتوای خوب

4. محتوای خوب تولید کنید!

شاید یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کامنت اینستاگرام، تولید محتوای باکیفیت باشد. زمانی که کاربر در پیج شما محتوای باکیفیتی ببیند، میل بیشتری به کامنت گذاشتن خواهد داشت. اگر جزو کاربران کارکشته اینستاگرام باشید قطعا متوجه این موضوع شده‌اید که موضوعات بامزه معمولا کامنت بیشتری را به پیج تزریق می‌کنند.

محتوای صفحه اینستاگرام شما نباید حتما خنده‌دار باشد اما بهتر است گاهی با یک شوخی ساده کاری کنید تا کاربران سراغ کامنت گذاشتن زیر پست شما بروند. بهتر است همیشه حد تعادل را نگه دارید تا پست‌های شما به جای بامزه بودن لوس نشوند!

5. به کامنت‌های کاربران پاسخ دهید

هیچ کس دوست ندارد در جایی که به حرف‌های او اهمیت نمی‌دهند صحبت کند، این مورد در زمینه کامنت گذاشتن در اینستاگرام هم صحیح است و کاربران وقتی ببینید شما به کامنت‌های آن‌ها اهمیت نمی‌دهید میل زیادی به کامنت گذاشتن نخواهند داشت.

بهتر است همیشه به کامنت‌های کاربران اهمیت بدهید و به کامنت‌های جذاب توجه بیشتری داشته باشید. یادتان باشد پاسخ‌های ربات‌ مانند به نظرات کاربران، خیلی به درد نمی‌خورد! اگر بخواهید به کامنت تمام کاربران یک پاسخ مشخص (مثل اموجی) بدهید، افراد حاضر در پیج‌تان میلی به کامنت گذاشتن نخواهند داشت پس بهتر است بازخورد شما به کامنت‌ها واقعی و صمیمانه باشد؛ البته حواستان را جمع کنید و بیش از حد در بخش کامنت‌ها با دیگر افراد صمیمی نشوید!

6. به صورت مرتب پست‌های خود را منتشر کنید

الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده که پیج‌هایی با فعالیت بیشتر، عملکرد بهتری خواهند داشت. با توجه به این مورد بهتر است تعداد پست‌هایی که منتشر می‌کنید را بیشتر کنید و پیش از شروع هر ماه یا هر هفته، برنامه مشخصی برای انتشار پست‌ها داشته باشید.

با انتشار مرتب پست‌ها، اینستاگرام حساب شما و پست‌هایی که منتشر می‌کنید را به کاربران بیشتری نشان می‌دهد پس احتمال این که کامنت‌های بیشتری به پست‌های شما تزریق شود بسیار بیشتر می‌شود.

در کنار این مورد خوب است بدانید همه چیز محدود به الگوریتم اینستاگرام نمی‌شود و پست گذاشتن مرتب، روی کاربران هم تاثیر مثبتی خواهد داشت. هر چقدر یک کاربر پیج شما را بیشتر در فید اینستاگرامش ببیند، حس صمیمیت و آشنایی بیشتری با صفحه شما حس خواهد کرد و بیشتر دلش می‌خواهد برای پست‌های شما کامنت بگذارد؛ پس بهتر است همیشه به صورت مرتب پست بگذارید تا با افزایش کامنت اینستاگرام خودتان رو به رو شوید.

افزایش کامنت اینستاگرام

7. پرسش و پاسخ از مخاطبان را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه‌های جذاب برای افزایش کامنت اینستاگرام، پرسش و پاسخ‌های اینستاگرامی است. این پرسش و پاسخ‌ها می‌توانند مثل یک بمب بزرگ منجر به انفجار کامنت‌ها زیر پست‌ شما شوند! بهتر است طراحی سوال را دست کم نگیرید و به اندازه کافی به سوالی که می‌خواهید طرح کنید فکر کنید.

یک پرسش خوب و جنجالی، نه تنها پاسخ‌های خوبی از سمت کاربران دریافت می‌کند بلکه باعث می‌شود کاربران نیز در بخش کامنت‌ها با هم صحبت و بحث کنند.

برای مثال می‌توانید با توجه به موضوع صفحه‌ اینستاگرام‌تان سوالی که درباره بهتر بودن یک آهنگ، تیم، نوع لباس، غذا، فیلم، بازیگر، کتاب و … است انتخاب کنید و منتظر بمانید تا کاربرانتان پست منتشر شده شما را کامنت‌باران کنند!

8. از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید

پیش از هر چیز بهتر است بدانید این روش به در پیج‌هایی با فالوور بسیار بالا و قدیمی نمی‌خورد اما پیج‌های تازه‌کار با فالوور کم می‌توانند از این روش بهره زیادی ببرند.

تجربه نشان داده کاربران اینستاگرام اگر ببیند زیر یک پست هیچ کامنتی وجود ندارد میل زیادی به کامنت گذاشتن نخواهند داشت مخصوصا اگر زمان زیادی از انتشار پست شما گذشته باشد و هنوز خبری از چند کامنت زیر پست شما نباشد.

اگر پیج شما تازه‌کار است و کامنت‌های زیادی زیر پست‌های شما نیست، بهتر است از دوستان و آشنایان خود بخواهید زیر پست‌هایی که منتشر می‌کنید کامنت بگذارند؛ با این کار دیگر کاربران که آشنا‌های شما نیستند هم ترغیب می‌شوند تا کامنت‌هایی زیر پست شما بگذارند. البته بهتر است به دوستان‌تان بگویید کامنت‌هایی طبیعی بگذارند و فقط به نوشتن چند اموجی یا جمله «عالی بود» بسنده نکنند. هر چقدر کامنت‌ها بیشتر و طبیعی‌تر باشد، افراد بیشتری زیر پست شما کامنت خواهند گذاشت.

ایموجی اینستاگرام

9. از قدرت اموجی‌ها غافل نشوید

اموجی‌ها در سال‌های اخیر اهمیت به شدت بالایی پیدا کردند و حتی توانستند یک فیلم پرهزینه هالیوودی نیز داشته باشند! بهتر است همیشه در کپشن‌های پست‌های پیج‌تان از اموجی مرتبط استفاده کنید. اموجی‌ها می‌توانند به کپشن‌های شما جانی تازه بدهند و متن‎های شما را زنده‌تر از همیشه کنند.

با استفاده از اموجی در کپشن، کاربران احساس صمیمیت بیشتری با صفحه اینستاگرام شما پیدا می‌کنند و این مورد می‌تواند منجر به افزایش کامنت اینستاگرام شما شود. تجربه نشان داده استفاده از دو یا سه ایموجی مرتبط با متن کپشن می‌تواند توجه کاربران بیشتری را جلب کند اما استفاده بیش از حد از اموجی‌ها می‌تواند به پیج شما آسیب بزند.

10. از حیوانات استفاده کنید!

هیچ تحقیق رسمی تاکنون رابطه میان استفاده از تصاویر و ویدئوهای حیوانات را با افزایش کامنت اینستاگرام کشف نکرده است؛ اما اگر از ادمین‌های باسابقه بپرسید یا به سایت‌هایی مثل هاب‌اسپات سر بزنید، می‌بینید استفاده از تصاویر و ویدئوهای حیوانات یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد کامنت‌های کاربران در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی است.

مردم با دیدن ویدئوها و تصاویر کیوت و جذاب از حیوانات، میل بیشتری به کامنت گذاشتن پیدا می‌کنند. برای مثال ویدئوهایی از سگ‌ها و گربه‌ها می‌تواند به صفحه اینستاگرام شما برای افزایش کامنت کمک کند و برای پیدا کردن چنین ویدئوهایی می‌توانید سری به یوتیوب بزنید و «Cute Animal Videos» را سرچ کنید.

11. در زمان درست پست‌های خود را منتشر کنید

یکی از مهم‌ترین راه‌های رشد پیج‌های اینستاگرامی، پست گذاشتن در زمان درست است. بهتر است با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، رفتار فالورهای پیج‌تان را آنالیز کنید و بهترین زمان ممکن برای پست گذاشتن را پیدا کنید.

تجربه نشان می‌دهد بعد از ظهر و شب معمولا زمان خوبی برای پست گذاشتن هستند. در این زمان دانش‌آموز‌‌ها و دانشجویان از مدرسه و دانشگاه به خانه برگشته‌اند و کارمندان و افراد شاغل نیز کار خود را تمام کرده‌اند پس می‌توانند با خیالی راحت در اینستاگرام بچرخند و زیر پست‌ها کامنت بگذارند.

یادتان باشد برای اکثر پیج‌های اینستاگرامی، پست گذاشتن در زمان‌هایی مثل اول صبح یا نیمه‌های شب نمی‌تواند خیلی مفید باشد چون در چنین زمان‌هایی افراد کمی می‌توانند پست‌های شما را ببینند و در نتیجه کامنت‌های کمتری دریافت خواهید کرد. البته در صورتی که میزان تعامل کاربران با پیج شما به شدت بالا باشد، در هر صورت پست‌های شما در فید آن‌ها به نمایش در می‌آید اما به هر حال بهتر است در زمان مناسبی پست‌های خود را منتشر کنید.

12. از هشتگ‌های مناسب برای افزایش کامنت اینستاگرام استفاده کنید

هشتگ‌ها در تمام شبکه‌های اجتماعی ارزش بالایی دارند و در واقع می‌توان گفت هشتگ‌ها، سئوی شبکه‌های اجتماعی هستند و به کاربران اجازه می‌دهند ساده‌تر پست‌های دلخواهشان را پیدا کنند.

اگر بتوانید در پست‌هایی که منتشر می‌کنید از هشتگ‌های مرتبط و جذاب استفاده کنید، راه بسیار ساده‌تری برای افزایش کامنت اینستاگرام خواهید داشت. بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه هشتگ‌های شلوغ و پرطرفدار گزینه‌های مناسبی نیستند و بهتر است اولین اولویت شما برای انتخاب هشتگ، مرتبط بودن آن با محتوای پست باشد.

همچنین در هشتگ‌های شلوغ و پر از پست، احتمال مشاهده شدن پست شما توسط دیگر کاربران نسبتا کمتر است و اگر پیج شما تازه‌کار باشد راه سخت‌تری خواهید داشت پس بهتر است همیشه از هشتگ‌هایی مناسب استفاده کنید تا پست‌های شما به بهترین شکل ممکن به دست مخاطب هدف برسند و کامنت‌های شما بیشتر شود.

پست ویدیویی

13. از محتوای ویدئویی بیشتر استفاده کنید.

آیا اخبار مربوط به اینستاگرام را دنبال کرده‌اید؟ یکی از جنجالی‌ترین اخبار چندسال اخیر این پلتفرم محبوب، درباره افزایش اهمیت ویدئوها است. آن طور که شنیده می‌شود در سال‌های آینده اهمیت محتوای ویدئویی بسیار بیشتر از تصاویر خواهد شد و اینستاگرام پست‌های ویدئویی را به کاربران بیشتری نشان خواهد داد.

اگر همین امروز به بخش اکسپلور اینستاگرام خود بروید احتمال این که محتواهای ویدئویی بیشتری را تماشا کنید بسیار بالا است. با توجه به این مورد اگر از محتوای ویدئویی غافل شوید، به طور غیرمستقیم اعلام کرده‌اید علاقه‌ای به کامنت‌های نجومی ندارید!

اگر تولید محتوای ویدئویی برای شما خیلی آسان نیست، می‌توانید از محتوای ویدئویی که دیگر کاربران در یوتیوب یا اینستاگرام تولید کرده‌اند استفاده کنید؛ البته بهتر است یادتان باشد که حتما منبع ویدئو را اعلام کنید تا درگیر مشکلات کپی رایت نشوید.

14. از کاربران بخواهید در کامنت‌ها فعال باشند!

همه راه‌های افزایش کامنت اینستاگرام پیچیده و سخت نیستند و برخی از راه‌ها به سادگی آب خوردن هستند! یکی از این راه‌های ساده درخواست کردن از کاربران برای کامنت گذاشتن است. هر چند این راه خیلی ساده به نظر می‌رسد اما نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها به شدت مهم است.

برای مثال بهتر است از کاربران‌تان بخواهید تنها به گذاشتن چند اموجی زیر پست بسنده نکنند و نظر خود را به صورت کامل بنویسند. علاوه بر این مورد اگر از پست‌های چند اسلایدی استفاده می‌کنید، می‌توانید در آخرین اسلاید از کاربران و فالوورها بخواهید در بخش کامنت‌ها صفحه شما را همراهی کنند.

میم

15. میم بسازید!

این روزها میم‌ها یکی از بهترین راه‌های جذب کامنت هستند! میم‌ها پست‌های بامزه‌ای هستند که معمولا از قالب‌های مشابهی استفاده می‌کنند اما متن‌های روی تصاویر در هر پست متفاوت است. یک میم بامزه شانس زیادی برای رفتن به اکسپلور دارد و با توجه به کامنت‌گیر بودن میم‌ها، می‌تواند به افزایش کامنت‌های صفحه شما کمک زیادی کند.

لطفا در استفاده از میم‌ها زیاده‌روی نکنید؛ البته اگر پیج شما به طور کلی یک پیج طنز است می‌توانید هر قدر که می‌خواهید از میم‌ها استفاده کنید اما در پیج‌های معمولی، هر هفته یک یا دو میم می‌تواند مفید باشد و آمار تعامل صفحه اینستاگرام شما را افزایش دهد.

16. کپشن‌ها مهم‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید

شاید بخش بزرگی از کاربران هیچ وقت کپشن‌ها را نخوانند اما بیشتر کاربرانی که کامنت می‌گذارند سراغ خواندن کپشن‌های پیج نیز می‌روند پس بهتر است کپشن‌ها به اندازه کافی طولانی باشند اما حوصله مخاطبان‌تان را سر نبرند. کپشن‌های کوتاه نیز اگر بتوانند یک موضوع را به صورت کامل بیان کنند و در نهایت ذهن کاربر را به خودشان درگیر کنند می‌توانند به شدت کاربردی باشند.

هر چند داشتن یک قالب مشخص برای کپشن‌ها بسیار خوب است اما هیچ وقت تمام پست‌هایتان را با یک کپشن تکراری منتشر نکنید. این کار نشان می‌دهد شما ارزشی برای فالوورهای‌تان قائل نیستید و حتی چند ثانیه‌ای را هم صرف نوشتن یک کپشن نکرده‌اید. اگر سری به پست‌هایی با کامنت‌های بالا بزنید می‌بینید که این پست‌ها از کپشن‌هایی جذاب و کارآمد استفاده کرده‌اند.

17. از ربات‌ اینستاگرام استفاده کنید

در نهایت به یکی از کاربردی‌ترین راه‌های افزایش کامنت اینستاگرام می‌رسیم. این راه حل می‌تواند ریسک بالایی داشته باشد پس بهتر است تا پایان با ما همراه شوید و نکات مهم استفاده از ربات برای افزایش کامنت Instagram را یاد بگیرید.

پلتفرم اینستاگرام در سال‌های اخیر پیشرفت عجیبی داشته و حالا با ابزارهای پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند بسیاری از ربات‌ها را شناسایی کند. اینستاگرام رابطه خوبی با ربات‌های آماتور و مضر ندارد و در یک چشم به هم زدن، پیجی که از چنین ربات‌هایی استفاده کرده را تضعیف می‌کند.

ربات افزایش کامنت اینستاگرام

از چه رباتی برای افزایش کامنت اینستاگرام استفاده کنیم؟

بهتر است رباتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید سابقه طولانی داشته باشد و یک تیم حرفه‌ای آن را توسعه داده باشد. یادتان باشد بسیاری از ربات‌های خارجی به هیچ وجه برای پیج‌های ایرانی با مخاطبان فارسی‌ زبان کارآمد نیستند و تنها باعث افت صفحه شما خواهند شد؛ بنابراین استفاده از ربات‌های خارجی نمی‌تواند مفید باشد.

ربات‌هایی که از یک پروکسی و آی پی برای تمام مشتریانشان استفاده می‌کنند هم جزو مضرترین ربات‌های افزایش کامنت اینستاگرام هستند. این ربات‌ها باعث می‌شوند Instagram به سادگی غیرواقعی بودن کامنت‌ها را متوجه شود و به سرعت پیج شما را پایین بکشد.

اگر می‌خواهید از یکی از مطمئن‌ترین راه‌های افزایش کامنت اینستاگرام یعنی ربات بهره ببرید، می‌توانید از ربات پک استفاده کنید. با استفاده از این ربات هر کاربر می‌تواند با آی پی خودش فعالیت کند و اینستاگرام دیگر متوجه استفاده شما از ربات نخواهد شد. همچنین با استفاده از این روش می‌توانید مخاطب هدف خود را ساده‌تر شناسایی کنید و بدون نگرانی درباره مواردی که در این مطلب اعلام شد کامنت‌های پیج خود را افزایش دهید.

استفاده از تمام این راه‌حل‌ها بهترین راه افزایش کامنت اینستاگرام است!

هر چند روش‌هایی مثل استفاده از ربات یا برگزاری مسابقه، مفیدتر از بقیه روش‌ها هستند اما واقعیت این است که استفاده از تمام این روش‌ها باهم می‌تواند به رشد فوق‌العاده کامنت‌های صفحه اینستاگرام شما منجر شود. آیا تاکنون از این روش‌ها استفاده کرده‌اید؟ کدام‌ یک برای شما مفیدتر بوده؟ نظر خود را با ربات پک به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا